s (פיליפס רספירוניקס) יצאה מיוזמתה בהודעה בטיחות לצרכן והודעת קריאה לתיקון בנוגע למכשירים לטיפול ממושך ולא ממושך במכשירי הנשמה (מכשירי CPAP, BiLevel PAP ומכשירי הנשמה) בשל שתי בעיות שקשורות לספוג להפחתת רעשים העשוי מפוליאורתן מבוסס-פוליאסטר (PE-PUR) שנעשה בו שימוש במכשירים אלה: 1) בקצף PE-PUR עלולה לחול הגרעה לחלקיקים, אשר עלולים להיכנס לנתיב האוויר של המכשיר ולגרום סכנת בליעה או שאיפה על ידי המשתמשים וכן 2) קצף PE-PUR עשוי לפלוט גזים כימים מסוימים. ההגרעה בספוג עלולה להסלים עקב שיטות ניקוי לא מאושרות, כמו ניקוי בחומרים עם אוזון (ראו קומוניקט הבטיחות של ה-FDA בנוגע לשימוש בחומרי ניקוי עם אוזון) ופליטת גזים עלולה להתרחש בהפעלה הראשונית ולהימשך לכל אורך השימוש במכשיר.
לרשימת המוצרים הרלוונטיים, יש לעיין בעמוד הראשי של ההודעה בנוגע להודעת הבטיחות לצרכן.
פיליפס אינה חוסכת במאמצים לתקן את הבעיה, ובכלל זה מפרסמת הוראות לפעולות מידיות שנשלחו למפיצים ולמוסדות שהם לקוחות ישירים של פיליפס לשימוש אישי וכן יצירת קשר עם פציינטים. המטופלים עשויים לפנות אליכם לקבלת הנחיות ואנחנו מחויבים לצייד אתכם במידע ובכלים לניהול שיחה על סמך ידע ולמתן המלצות רפואיות. יש לעיין בשאלות הנפוצות להלן ובמסמך ה- PDF "מידע רפואי" שמופיע כאן.
זה 40 שנה שהחברה שלנו מונחית על ידי מחויבות למטופלים, כולל פתרונות שמטרתם לשפר את חייהם של אנשים שסובלים מבעיות נשימה ושינה. אנחנו מכירים בחשיבות של מתן טיפול בטוח ויעיל.
אנחנו מחויבים לעמידה בתקנים הגבוהים ביותר של איכות המוצר ובטיחותו, וכל זאת במאמץ לשרת אתכם ואת המטופלים שלכם אשר מפקידים עצמם בידיכם.
אנחנו מחויבים למצוא פתרון לבעיה ולנהל תקשורת רציפה, בשקיפות, במעבר לשלבים הבאים.
אנחנו מחויבים למסור לכם מידע ומשאבים שיעזרו לכם עצמכם להבין את המצב ולתקשר עם המטופלים בצורה יעילה ואפקטיבית.
לבירורים נוספים או לשיחה עם מומחי תמיכה, פשר להתקשר אל 1-809-399-889.
אנחנו מתנצלים מקרב לב על התקלה, קבלנו על עצמינו התחייבות מלאה לתמוך בכם ובמטופלים לאורך התהליך