ב-26 באפריל 2020, Philips סיפקה עדכון חשוב בנוגע למאמצים פרואקטיביים להתייחסות לתופעות שזוהו ברכיב אשר קיים במוצרים מסוימים של הפורטפוליו שינה וטיפול נשימתי. כמו כן הודיעה החברה כי ניתוח סיכוני הבריאות הפוטנציאלים נמשך וכי מידע נוסף ימסר כאשר יהיה זמין. כתוצאה מניתוח מתמשך נרחב בעקבות הכרזה זו, הכריזה החברה על התראת recall ב-14 ביוני 2021, עבור התקנים ספציפיים המושפעים מכך. התראת ה-הודעת בטיחות מיידעת את הלקוחות ואת המשתמשים אודות השפעות פוטנציאליות על בריאות המטופלים ועל השימוש הקליני במוצרים הקשורים לבעיה זו וכמו כן על ההנחיות והפעולות שיש לנקוט. כמו כן ההודעה מספקת פרטים על תכנית התיקון וההחלפה המקיפה שלנו כדי לפתור את הבעיה באופו היעיל והמקיף ביותר.
באותו המועד, מתוך נקיטת משנה זהירות ובהתבסס על המידע הזמין, פיליפס הודיעה על סיכוני בריאות פוטנציאליים הנוגעים לספוג הפחתת רעש המשמש בהתקנים מסוימים Continuous Positive Airway Pressure (CPAP), ,BiLevel Positive Airway Pressure (BiLevel PAP) ובמכונות הנשמה מכניות.
עבור מטופלים המשתמשים ב מכשירים מסוג מכונות הנשמה, ומכשירי תומכי חיים:
•אין להפסיק את השימוש או לשנות את הטיפול שנקבע, ללא התייעצות עם רופאים. פיליפס מכירה בכך שמכשירי הנשמה חלופיים עלולים לא להיות זמינים עבור פציינטים הזקוקים להתקני הנשמה תומכי חיים ובמקרים מסוימים הפסקת הטיפול התומך אינה אפשרית. במקרים כאלו ובהתיעצות עם הצוות הקליני המטפל היתרון בהמשך השימוש במכשירי ההנשמה הללו עשוי לדחוק את הסיכונים.
•אם הרופא קובע כי עליך להמשיך להשתמש במכשיר השתמש בפילטר הבאקטריאלי הפנימי. אנא עיין בהוראות ההפעלה כדי לבצע את ההתקנה.
עבור מטופלים המשתמשים בהתקני BiLevel PAP ו-CPAP
יש להפסיק את השימוש ביחידות המושפעות ולהתיעץ עם הרופא או עם הטכנאי הרפואי על-מנת לקבוע את המשך הטיפול.
חשוב לנו לצין כי פיליפס נוהגת בנושא בכל הרצינות האפשרית ואנו מקדישים זמן ומשאבים ניכרים לטיפול בבעיה. בכוונתינו לתת ללקוחות ולפצינטים אשר הושפעו מהנושא את השירות לו הם מצפים ואנו ממקמים את הנושא בראש סדר העדיפויות שלנו.
מאמץ זה כולל הגדלה גלובלית רחבת היקף של פונקציות הייצור, התיקון, השירות, שרשרת האספקה ופונקציות נוספות כדי לתמוך בתיקון.
אנו מחויבים לחלוטין לתמוך בקהילה הגלובלית של פציינטים אשר נסמכים על הפתרונות תומכי הנשימה ופתרונות השינה שלנו לשיפור בריאותם ואיכות חייהם, כמו גם מחויבותינו לתמיכה ברופאים ובלקוחות שלנו המסורים לטיפול בצרכי הפציינטים.
פיליפס מחויבת לפתרון הבעיה באמצעות תכנית מקיפה ושלמה לתיקון והחלפה. על מנת לסייע בידיך הקמנו מרכז תמיכה לעיבוד ולטיפול בבקשות.
לחצו על הקישור שלהלן על מנת להתחיל את תהליך הרישום. אם מיקומכם בארה"ב תקבלו מפיליפס מכתב עד ה- 23 ביוני, 2021 אשר יכיל את הפרטים שלכם לרישום באתר. אם אתם ממוקמים מחוץ לארה"ב תקבלו בקרוב מכתב. במידה ולא קבלתם מכתב אנא התקשרו למספר שלהלן.
לאחר הרישום אנו נשלח מידע נוסף ככל שיהיה זמין
בארה"ב וקנדה. מדינות נוספות יתווספו בהקדם האפשרי.
פיליפס יסדה תהליך רישום שמאפשר לפציינטים, משתמשים או מטפלים לאתר את המספר הסידורי של המוצר ולהתחיל בתהליך רישום התלונה במידה והמוצר שלהם מושפע.
בשלב הזה התהליך זמין רק עבור פציינטים, משתמשים או מטפלים
לחצו על הקישור שלהלן לפרטים קליניים נוספים בהקשר לבעיה ולמידע נוסף אשר יסייע לכם ליעץ לפציינטים שהושפעו מהבעיה
התראת ה-הודעת בטיחות מספקת ללקוחות מידע כיצד לזהות את המוצרים המושפעים.
בנוסף, הוראות השימוש של ההתקן מספקות מידע על זיהוי המוצרים כדי לסייע בפעילות זו.
מוצרים המושפעים מהתראת הודעת בטיחות זו כוללים:
מוצרים שאינם מושפעים עשויים לכלול חומרי ספוג אחרים להפחתת רעשים, מכיוון שעם הזמן ישנם חומרים וטכנולוגיות חדשים זמינים. בנוסף, ספוג הפחתת הרעש בהתקנים שאינם מושפעים עשוי להיות ממוקם במקום אחר תודות לעיצוב ההתקן.
מוצרים שאינם מושפעים מהתראת הודעת בטיחות זו כוללים:
Philips ממליצה שהלקוחות והמטופלים יפסיקו את השימוש במוצרי ניקוי אשר לא מאושרים ע"י היצרן ומוצרים המכילים אוזון, וידבקו בהוראות של ההתקן הנוגעות לשימוש בשיטות ניקוי מאושרות.
בנוסף, Philips מזכירה ללקוחות ולמטופלים לבחון את גיל התקני ה-BiLevel PAP וה-CPAP שלהם, מכיוון שלרוב ההמלצה היא להחליפם לאחר חמש שנות שימוש.
התראת ה-הודעת בטיחות מיידעת את הלקוחות ואת המשתמשים אודות השפעות פוטנציאליות על בריאות המטופלים ועל השימוש הקליני בקשורים לבעיה זו. סיכוני בריאות פוטנציאליים כוללים חשיפה לספוג הפחתת רעשים שהתפרק, למשל כתוצאה משיטות ניקוי בלתי-מאושרות כגון אוזון, ומחשיפה לפליטות גזים כימים הנוצרים מהחומר ממנו עשוי הספוג. סביבה של חום ולחות גבוהים עלולות לתרום להתפרקות הספוג באזורים מסוימים. Philips ממשיכה לנטר דיווחים על בעיות בטיחות פוטנציאליות באמצעות פעילויות מעקב לאחר המכירה, כפי שנדרש בהתאם לתקנות ולחוקים הנוגעים להתקנים רפואיים בשווקים שבהם אנו פועלים. במקרה של חשיפה לספוג שהתפרק: * הסכנות הפוטנציאליות של חשיפה לספוג שהתפרק כוללות: במקרה של חשיפה לפליטות גזים כימים:
Philips מודיעה לסוכנויות הרגולציה באזורים ובארצות שבהם המוצרים המושפעים זמינים. אנו מספקים לסוכנויות את המידע הנדרש הקשור להשקה הראשונית ולמימוש המתמשך של התיקון המתוכנן. החברה תחליף את ספוג הפחתת הרעשים הנוכחי בחומר חדש שאינו מושפע מבעיה זו, תהליך זה כבר החל. נכון למועד זה, החברה עובדת על הטיפול בכל ההתקנים המושפעים בטווח תיקון זה במהירות האפשרית.
נכון להיום, בוצעה עצירת ייצור ומשלוח של ההתקנים המושפעים, מכיוון שהחברה עובדת על מימוש תוכנית התיקון/החלפה עבור ההתקנים המושפעים, כדי להתקין ספוג חדש מפחית רעשים שאינו מושפע מהבעיות שדווחו.
ההכרזה על התראת ה-הודעת בטיחות היא בהתאם לקריטריונים של סוכנויות הרגולציה. בשלב זה הודעת הודעת בטיחות זו טרם סווגה על-ידי סוכנויות הרגולציה.
אנו מטפלים בנושא זה ברצינות הגבוהה ביותר, ופועלים להתייחסות לבעיה זו ביעילות וביסודיות המרבית האפשרית. כתוצאה מניתוח מתמשך נרחב, הכריזה החברה על התראת הודעת בטיחות ב-14 ביוני 2021, עבור דגמים ספציפיים של התקני Continuous Positive Airway Pressure (CPAP), BiLevel Positive Airway Pressure (BiLevel PAP) ומכונות הנשמה מכניות, המושפעים מכך. התראת ה-הודעת בטיחות מיידעת את הלקוחות ואת המשתמשים אודות השפעות פוטנציאליות על בריאות המטופלים ועל השימוש הקליני בקשורים לבעיה זו. סיכוני בריאות פוטנציאליים כוללים חשיפה לספוג הפחתת רעשים שהתפרק, למשל כתוצאה משיטות ניקוי בלתי-מאושרות כגון אוזון או שימוש בחומרי ניקוי שונים אשר לא מאושרים ע"י היצרן, ומחשיפה לפליטות כימיות מהחומר ממנו עשוי הספוג. Philips מודיעה ללקוחות ולמשתמשים של ההתקנים המושפעים כי החברה תחליף את סופג הפחתת הרעשים הנוכחי בחומר חדש שאינו מושפע מבעיה זו. ההתקנים שמושפעים כרגע יוחלפו ביחידה חדשה או משופצת שמשלבת את החומר החדש, או יתוקנו כדי להחליף את הספוג מפחית הרעשים ביחידות של הלקוחות. החומר החדש גם יחליף את ספוג הפחתת הרעשים הנוכחי במוצרים עתידיים. Philips ממליצה שהלקוחות והמטופלים יפסיקו את השימוש במוצרי ניקוי הקושרים באוזון, וידבקו בהוראות של ההתקן הנודעות לשימוש בשיטות ניקוי מאושרות. בנוסף, Philips מזכירה ללקוחות ולמטופלים לבחון את גיל התקני ה-BiLevel PAP וה-CPAP שלהם, מכיוון שלרוב ההמלצה היא להחליפם לאחר חמש שנות שימוש. החברה הקדישה משאבים משמעותיים לטיפול בבעיה זו, פיתחה תוכנית מקיפה עבור תיקון זה והחלה בתהליך הביצוע. מאמץ זה כולל הגדלה גלובלית רחבת היקף של פונקציות הייצור, התיקון, השירות, שרשרת האספקה ועוד, כדי לתמוך בתיקון. Philips מביעה צער עמוק על אי-הנוחות שנגרמת כתוצאה מבעיה זו, ואנו מקדישים זמן ומשאבים משמעותיים כדי לספק למטופלים וללקוחות המושפעים את השירות שהם מצפים לו על-ידי הגדרת הפתרון לבעיה זו כעדיפות העליונה שלנו. למידע נוסף על התראת ה-הודעת בטיחות, וכן להוראות עבור לקוחות, משתמשים ורופאים, הגורמים המושפעים יכולים ליצור קשר עם הנציג המקומי של Philips או לבקר בכתובת philips.com/SRC-update. בארה"ב, הגורמים המושפעים יכולים גם להתקשר למספר חינם: 1-809-399-889
על הלקוחות, המטופלים, המשתמשים והרופאים לפעול בהתאם להנחיות המסופקות בהתראת ה-הודעת בטיחות. התראת ה-הודעת בטיחות מייעצת למטופלים וללקוחות לנקוט את הפעולות הבאות: - אתר האינטרנט מספק את המידע העדכני לגבי סטטוס ה-recall וכיצד לקבל פעות תיקון קבועה שתטפל בשתי הבעיות. - אתר האינטרנט גם מספק הוראות כיצד לאתר מספר סידורי של התקן מושפע והנחיית משתמשים בתהליך הרישום. -אם אינך יכול לבקר באתר האינטרנט או שאין לך לאינטרנט, התקשר לקו החם של השירות במספר - 1-809-399-889גישה. החברה פיתחה תוכנית מקיפה עבור תיקון זה והחלה בתהליך הביצוע. Philips ממליצה שהלקוחות והמטופלים יפסיקו את השימוש במוצרי ניקוי הקושרים באוזון, וידבקו בהוראות של ההתקן הנודעות לשימוש בשיטות ניקוי מאושרות. בנוסף, Philips מזכירה ללקוחות ולמטופלים לבחון את גיל התקני ה-BiLevel PAP וה-CPAP שלהם, מכיוון שלרוב ההמלצה היא להחליפם לאחר חמש שנות שימוש. Philips מביעה צער עמוק על אי-הנוחות שנגרמת כתוצאה מבעיה זו, ואנו מקדישים זמן ומשאבים משמעותיים כדי לספק למטופלים וללקוחות המושפעים את השירות שהם מצפים לו על-ידי הגדרת הפתרון לבעיה זו כעדיפות העליונה שלנו. למידע נוסף על התראת ה- הודעת בטיחות ולהוראות עבור לקוחות, משתמשים ורופאים, הגורמים המושפעים יכולים ליצור קשר עם הנציג המקומי של Philips או לבקר בכתובת philips.com/SRC-update. כמו כן יכולים הגורמים המושפעים להתקשר למספר חינם 1-809-399-889
על בסיס הניתוח של Philips, הגורם הבסיסי לבעיה קשור בספוג הפחתת הרעשים שנמצא כרגע בשימוש במוצרים ספציפיים מזוהים של הפורטפוליו שינה וטיפול נשימתי.
ל-Philips יש מערכת ניהול איכות איתנה והיא פעלה בהתאם לתהליך הבחינה והניתוח שלנו כדי לעזור בזיהוי הבעיה והטיפול בה. המוצרים תוכננו בהתאם ובציות לתקנים המתאימים במועד השחרור. ככל שמפותחים תקנים חדשים, הם דורשים הערכה של מאפייני המוצרים בהתאם לתהליכי האיכות והרגולציה. מערכת ניהול האיכות של Philips עודכנה על-מנת לשקף דרישות חדשות אלו. אולם, בעוד שהתקנים עודכנו, המוצרים שפותחו בהתאם לתקן הקודם עדיין עומדים בציות לתקניות להתקנים רפואיים. בעיות התפרקות הספוג ופליטות הגזים הכימים התגלו כחלק מתהליכי מערכת ניהול האיכות, והן מתוקנות בהתאם לדרישות הרגולציה המתאימות. Philips נמצאת בציות מלא לתקנים הרלוונטיים במועד הפיכת המוצרים למסחריים.
Philips קבעה שהספוג עלול להתפרק בנסיבות מסוימות, עם השפעה של גורמים הכוללים שימוש בשיטות ניקוי בלתי-מאושרות, כגון אוזון*, ותנאים סביבתיים מסוימים הכרוכים בחום ולחות גבוהים. התנאים הסביבתיים שעלולים להיות אחד הגורמים לבעיה זו מתייחסים לאקלים ולטמפרטורות האזוריות של הארצות שבהן נעשה שימוש בהתקנים ושבהם ההתקנים מאוחסנים. גורם זה לא מתייחס לחום וללחות המופקים על-ידי ההתקן לצורך שימוש המטופלים.
על המשתמשים להיוועץ ברופא כפי שמוגדר בהתראת ה-הודעת בטיחות.
ניתן לתקן התקנים מושפעים שנמצאים באחריות. Philips תספק מידע נוסף בנוגע לנוהלי החלפה במסגרת האחריות עבור בעיה זו ככל שהמידע יהיה זמין.
נכון לעכשיו, Philips אינה יכולה לספק למטופלים חדשים התקנים מושפעים. Philips עשויה לעבוד עם מטופלים חדשים כדי לספק התקנים חלופיים פוטנציאליים. Philips עשויה לתקן/להחליף יחידות של מכונות הנשמה שמטופלים תלויים בהן במצבי חירום, כגון כשל התקן במהלך טיפול נדרש, כדי להבטיח את רציפות הטיפול. לא ניתן להחליף את ה-CPAP של Philips במהלך עצירת משלוח.
Philips השלימה את הניתוח בהתאם למערכת ניהול האיכות שלנו וזיהתה את כל המוצרים המושפעים, שכלולים בהתראה שלנו לסוכנויות הרגולציה וללקוחותינו. אין מוצרים נוספים המושפעים מבעיה זו.
You are about to visit a Philips global content page
Continue