HE
IW
Philips Support

מברשת Sonicare שלי לא נטענת

Published on 7 בנובמבר 2024
אם ההוראות שלהלן לא עוזרות, ניתן ליצור קשר או ללחוץ כאן כדי לשלוח בקשת אחריות מקוונת, כדי שנוכל לתמוך בקבלת מכשיר חלופי. כל מברשות השיניים והמכשירים הדנטליים של Sonicare מגיעים עם אחריות של שנתיים. 

אם המברשת לא נטענת, ניתן לנסות את שלבי פתרון הבעיות שלהלן.

מומלץ לבצע את השלבים לפי הסדר המופיע. בין השלבים, בדוק אם הבעיה נפתרה לפני שתעבור לשלב הבא. 
מטעני כל דגמי Sonicare שונים זה מזה ואינם תואמים לדגמים אחרים של Sonicare. אנחנו ממליצים להטעין את מברשת השיניים באמצעות המטען המקורי שצורף למברשת השיניים.

שים לב: אם את/ה בסין ורכשת את המברשת לפני 1 בספטמבר 2024, יש להתקשר ל-4008 800 008 לקבלת תמיכה.

האם מברשת השיניים לא נטענת כאשר היא מחוברת לחשמל? ייתכן שהשקע אינו פועל. נסה להשתמש בשקע אחר לטעינה.
 

יש לבדוק אם כבל הטעינה או מתאם הטעינה פגומים. אם אתה מבחין בנזק שנגרם למתאם או לכבל, הפסק להשתמש בהם באופן מיידי. יש לקנות חלק חלופי בחנות המקוונת שלנו.

שים לב: אם את/ה בסין ורכשת את המברשת לפני 1 בספטמבר 2024, יש להתקשר ל-4008 800 008 לקבלת תמיכה.

 

 

אם נעשה שימוש במעמד טעינה, משטח טעינה או כוס טעינה, יש לוודא כי מברשת השיניים מונחת במרכז המטען. המברשת תשמיע שני צפצופים קצרים, או שנורית חיווי הסוללה תידלק, כדי לאשר שהמברשת הונחה כראוי על המטען.

יש לוודא שהמטען אינו מונח על משטח מתכתי או בקרבת מטענים אחרים, שכן הדבר עשוי לגרום להפרעה בזמן הטעינה.
אם אף אחד מהטיפים הללו לא מסייעים, יכול להיגרם נזק פנימי למברשת השיניים. מומלץ לבקש תיקון או החלפה למברשת השיניים. 
Looking for something else?

Discover all Philips Support options

ניתן לראות את האתר שלנו בצורה הטובה ביותר עם הגרסה האחרונה של Microsoft Edge, Google Chrome או Firefox.